Jak probíhá nákupní proces?

      V první řadě bychom rádi připomněli, že prodej spojovacího materiálu na kusy má svou vlastní stránku a naše objednávky se liší oproti objednávkám e-shopů s běžným zaměřením. Například: eshop s elektrem dostane objednávku na televizor, jedná se tedy o jednu položku zboží, kterou buď mají na skladě nebo ne a objednají ji. My často dostáváme objednávky i s 30-50 položkami a tehdy je pravděpodobné, že ne všechny budou i skladem.

 

Proces probíhá následovně:

 

  1. Objednání zboží
     
  2. Objednávka se vychystá na skladě
     
  3. Pokud nějaká položka chybí, náš zaměstnanec Vás kontaktuje a nabídne Vám možné alternativy k objednanému zboží
     

  4. Podle dohody se zákazníkem se buď počká na naskladnění chybějících položek nebo se objednávka odešle

 

Proto se občas stává, že trvá déle než se zboží dostane od nás k zákazníkovi, ale je to přirozené vzhledem k tomutu procesu. Přesto se nám daří udržet průměrnou dodací dobu na úrovni 3-4 pracovních dnů.

  • Telefonické objednávky
    +421 907 800 441

  • Doprava zdarma pro objednávky nad 1 500 Kč

  • Zboží skladem expedujeme do 48 hod.
  • Zákaznický servis

    obchod@eurointech.cz

Nejdůležitější novinky přímo na váš email

Ziskejte zajímavé informace vždy mezi prvními

Vaše osobní údaje (email) budeme zpracovávat pouze za tímto účelem v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Souhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, který vám zašleme na váš email. Souhlas můžete kdykoliv odvolat písemně, emailem nebo kliknutím na odkaz z kteréhokoliv informačního emailu.